بازاریابی

مجموعه نوشتارهای عمومی با محوریت موضوعات بازار

بازاریابی

مجموعه نوشتارهای عمومی با محوریت موضوعات بازار

کمپین تبلیغاتی Kleenex

کلینکس  با اجرای کمپینی تبلیغاتی ،ارزش سهام خود را در بازار حدود 4 درصد افزایش داد .
طرح جدید کلینکس در خصوص ارسال بسته های رایگان دستمال کاغذی برای افراد مختلف ، موفقیت بزرگی برای این برند ایجاد کرد.
شرکت مادر Kimberly-Clark میلیونها مینی باکس دستمال کاغذی کلینکس را برای راه اندازی کمپینی با شعار " لطافت، ارزش به اشتراک گذاشتن را دارد "، در آمریکای شمالی توزیع کرد. این کمپین با هدف معرفی دستمالهایی لطیف تر به مشتریان، سهام این شرکت را در بازار از ماه اکتبر تا کنون 7/1 واحد افزایش داده است. سهام کلینکس در چهار هفته منتهی به نوزدهم فوریه در مقایسه با قبل از آغاز کمپین با سه و نه دهم واحد رشد مواجه بود

کمپین " اطلاع رسانی درباره ارزش لطافت کلینکس " به مردم اجازه می داد تا نمونه ها را از طریق سایت www.Kleenex.com به دوستان و خانواده ارسال کنند. این برنامه همچنین امکان استخدام در بیش از 900 فروشگاه فعال در آمریکا و کانادا را برای آنها فراهم می کرد. آنها همچنین می توانستند بسته های مجازی دستمال کاغذی کلینکس را به دوستان فیس بوکی خود ارسال کنند، اما یک میلیون از آنها را بسته های دستمال کاغذی واقعی تشکیل می دادند.
" کرگ اسمیت " مدیر برند کلینکس می گوید: " ما تصمیم گرفته ایم تا جایگاه بهترین تولید کننده دستمال کاغذی در آمریکا را دوباره کسب کنیم. بنابراین یک برنامه با ایده تبدیل شدن به بهترین تولید کننده دستمال کاغذی در آمریکا را توسعه داده ایم. در حقیقت ما این امکان را برای یک میلیون مشتری به وجود می آوریم تا سفیری برای این شرکت شوند. "
مردم می توانند به طور آنلاین روند اجرای نقش تشویقی نمونه های خود برای جذب دیگران یا ارسال یا دریافت نمونه های تبلیغاتی را از راه کد پستی ردیابی کنند. تا به حال، یک و نیم میلیون نفر این کار را انجام داده و طولانی ترین زنجیره به اشتراک گذاری تا کنون سی و چهار چرخه را در بر گرفته است.
کلینکس نمونه گیری اجتماعی را از طریق تلویزیون، مطبوعات، رسانه های دیجیتال و تبلیغات در رسانه اجتماعی ارتقا داده است. آگهی های تلویزیونی و دیجیتالی بیشترین نقش را در این فعالیت ایفا کرده اند.