ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
پیدا کردن مشتریان جدید برای خرید محصول یا خدمت بخش مهمی از فرآیند کلی فروش است. آیا شما محصول یا خدمت بسیار مناسبی در اختیار دارید و تاکنون موفق به جلب مشتری خوبی برای خرید آن نشدهاید؟ آیا شما از رویکردهای خود برای جلب مشتریان مطمئن نیستید یا فکر میکنید پیام گیجکنندهای برای فروش به مشتریان ارسال میکنید؟
در این نوشتار راهکارهایی برای جذب مشتریان بیشتر به شما ارائه خواهد شد:
1) فراموش نکنید مردم به دنبال خرید ارزش هستند
مشتریان محصول نمیخرند، بلکه نتایج به دست آمده از محصول شما را خریداری میکنند. بنابراین یکی از مهمترین اقدامات آن است که فرآیند فروش خود را شناسایی و استخراج کنید و آن را با تهیه فهرستی از منافع و ارزشهایی که مشتری با خرید محصول یا خدمت شما به دست میآورد، آغاز کنید.
کمپین بازاریابی شرکت کوکاکولا با شعار «share a coke» یا «یک کوکا با دیگری سهیم شو!» یکی از نمونههای موفق توجه به ارزش است. در این کمپین شما میتوانید برچسب کوکا را با نام شخص مورد نظر تهیه کنید و به او بدهید! نوشیدن یک بطری کوکا که نام دوست شما روی آن درج شده، میتواند هر دو شما را بسیار خوشحال کند. جالب است بدانید همین روش موجب افزایش 4 درصدی فروش شرکت کوکاکولا شده است.