ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
ادامه مطلب ...تبلیغات پنهان در اینترنت
تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف کردهاند: نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای پربیننده، به نحوی که به تحقق هدفهای تبلیغات کمک کند.
تبلیغات طی گذر زمان تغییرات زیادی داشته و متناسب با پیشرفتهای هر دوره، ویژگیهای خاص خود را دارا بوده است. در حال حاضر حجم بالایی از تبلیغات به ویژه از طریق اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد. یک نمونه از این تبلیغات استفاده از آگهیهای هوشمندانه به منظور جلب مخاطبان است. مثلا چنانچه کاربری در موتور جستوجوی گوگل کلمه نرگس را تایپ کند، گوگل علاوه برآنکه پاسخها را در ارتباط با کلمه نرگس (به ترتیب میزان مراجعه به آن) در اختیار کاربر میگذارد، در سمت راست و بالای صفحه، یک فروشگاه گل (که از گوگل خواسته برایش تبلیغ کند) معرفی خواهد کرد. این روش چند مزیت دارد:
1. مزاحم، تحمیلی و آزاردهنده نیست. چون به طور جداگانه ارائه شده است.
2. دارای شکل بسیار سادهای است.
3. آگهی کاملا با پرسش کاربران مرتبط است.
از دیگر اشکال نوین تبلیغات اینترنتی میتوان به تبلیغات متعامل اشاره کرد که یک رابطه متقابل بین مصرفکننده و شرکت تبلیغاتی ایجاد میکند. در این شیوه تبلیغات برای هرکس متناسب با سطح سواد، درآمد و نیاز متغیر خواهد بود.
فابر- کاستل بزرگترین و قدیمیترین کارخانه تولیدکننده لوازم التحریر در جهان است که 250 سال قدمت دارد و بیش از 2 میلیارد مداد در سال تولید میکند. تخصص اصلی آن در تولید مداد گرافیتی و مدادرنگی است. این شرکت در سال 1761 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، اداره آن نسل به نسل ادامه یافته و اکنون نسل هشتم شرکت مدیریت آن را برعهده دارد، خلاصهای از مشخصههای این شرکت در ادامه مطلب بیان میشود. این شرکت ثابت کرده است که کسبوکار خانوادگی میتواند موفق باشد.
شالوده برند فابر- کاستل
شالوده برند، ارزشهای اصلی فابر- کاستل را تعریف میکند. آنها اساس چیزی که ما میخواهیم انجام دهیم و چگونگی انجام دادن آن در شرکت و برخورد ما با مشتریان، شرکای کسب و کار، جامعه و محیط را نشان میدهند. با محافظت کردن از ارزشهای اصلی برند، فابر- کاستل در سراسر دنیا یکتا میماند.
شالوده برند فابر- کاستل اساس مدیریت برند را شکل میدهد. آنها برای ایجاد ساختار روشن و رهنمود و پیوستن و ترکیب همه ناحیههای شرکت کمک میکنند و رشد ماندگار شرکت را تضمین میکنند. شالوده فابر- کاستل در چهار ارزش اصلی بیان میشود که عبارتند از:
1- شایستگی و اصالت: ما از شایستگیمان براساس ریشههایمان، سابقهمان، تجربه و یادگیری همیشگی برای شکل دادن آینده با روحیه کارآفرینی استفاده میکنیم. این دانش ماندگاری، رهبری استوار، درجه بالای اعتبار و ارتباطات جهانی قوی و شبکههای توزیع را تضمین میکند.
2- کیفیت برجسته و ممتاز: ما تصمیم گرفتهایم که در همه محصولات و خدمات بهترین باشیم. ما به نیازهای بازارهای منطقهای احترام میگذاریم و همیشه نیازهای جهانی را نیز در نظر میگیریم. ما دانستهایم که کیفیت، متفاوت بودن ارزش افزوده، عملکرد برجسته و طراحی بیانتها را تامین میکند.
در یک شرکت بزرگ ژاپنی که تولید وسایل آرایشی را برعهده داشت ، یک مورد به یاد ماندنی اتفاق افتاد:
شکایتی از سوی یکی مشتریان به کمپانی رسید . او اظهار داشته بود که هنگام خرید یک بسته صابون متوجه شده بود که آن قوطی خالی است. بلافاصله با تاکید و پیگیری های مدیریت ارشد کارخانه این مشکل بررسی، و دستور صادر شد که خط بسته بندی اصلاح گردد و قسمت فنی و مهندسی نیز تدابیر لازمه را جهت پیشگیری از تکرار چنین مسئله ای اتخاذ نماید .
مهندسین نیز دست به کار شده و راه حل پیشنهادی خود را چنین ارائه دادند :
پایش ( مونیتورینگ ) خط بسته بندی با اشعه ایکس
بزودی سیستم مذکور خریداری شده و با تلاش شبانه روزی گروه مهندسین ، دستگاه تولید اشعه ایکس و مانیتورهائی با رزولوشن بالا نصب شده و خط مذبور تجهیز گردید. سپس دو نفر اپراتور نیز جهت کنترل دائمی پشت آن دستگاهها به کار گمارده شدند تا از عبور احتمالی قوطی های خالی جلوگیری نمایند.
نکته جالب توجه در این بود که درست همزمان با این ماجرا ، مشکلی مشابه نیز در یکی از کارگاه های کوچک تولیدی پیش آمده بود اما آنجا یک کارمند معمولی و غیر متخصص آنرا به شیوه ای بسیار ساده تر و کم خرجتر حل کرد :
تعبیه یک دستگاه پنکه در مسیر خط بسته بندی تا قوطی خالی را باد ببرد !