بازاریابی

مجموعه نوشتارهای عمومی با محوریت موضوعات بازار

بازاریابی

مجموعه نوشتارهای عمومی با محوریت موضوعات بازار

بنسون؛ کارآفرینی که از زمان پول درآورد

شاید شما هم این سوال را از خود پرسیده باشید که «چگونه می‌توانم پولدار شوم؟» چه چیزی می‌تواند دلیلی باشد تا کاری را از همین فردا شروع نکنید؟ باید شروع کنید. باید نگرانی از نتیجه نگرفتن کارتان را کنار بگذارید و تنها بر دلایلی تمرکز کنید که بر اساس آنها این کار عملی خواهد شد. اگر ایده‌ای دارید، چرا آن را امتحان نمی‌کنید؟ در اینجا داستان مارسل بنسون، موسس 27 ساله شرکت ساعت‌سازی بنسون را برایتان بازگو می‌کنیم:

 

اگر بخواهیم در یک کلمه مارسل بنسون 27 ساله، مشاور، کارآفرین و موسس شرکت بنسون واچ را توصیف کنیم، «مصمم» بهترین کلمه است. شعار ساعت بنسون این است: «زمان باید صرف انجام کاری شود، که عاشق آن هستید.» این باور همان چیزی است که بنسون را برای شروع به فعالیت واداشت.

حدود دو سال پیش، مارسل بنسون قصد داشت تا یک شرکت ساعت‌سازی را تاسیس کند. شاید افراد بسیار زیادی گمان می‌کردند که این یک ایده بی‌معنی است. ساعت؟ جهان به ساعت‌های بیشتری نیاز ندارد

اما این چیزی نبود که بنسون به آن فکر می‌کرد. او به ساعت علاقه داشت و همیشه جذب آنها می‌شد. حتی از زمانی که کودک بود، یک مجموعه کامل از آنها را گردآوری کرده بود.

ادامه مطلب ...